Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

Sveikata

Ožkų pienas - ne tik skanu, bet ir sveika
Ožkų pienas - ne tik skanu, bet ir sveika(1)

Palyginus su karvėmis, nedidučiai pieno šaltiniai – ožkos, tampa vis populiaresnės ne tik giliose kaimo bendruomenėse, bet ir miesteliuose ar didmiesčių priemiesčiuose. Auginti ožkas labai paprasta – jos nereikalauja nei didelio dėmesio, nei didelių patalpų, nei tiek daug pašaro, kiek reikia karvėms, kad duotų pakankamai pieno.

Kodėl mūsų organizmui naudingi daiginti kviečiai?
Kodėl mūsų organizmui naudingi daiginti kviečiai?

Daigintų kviečių nauda mūsų organizmui. Ką reikėtų žinoti...

Maisto papildų vartojimas - epidemijos lygyje
Maisto papildų vartojimas - epidemijos lygyje

Šiandien Lietuvoje maisto papildų vartojimas jau vertinamas kaip epidemija. Žmonės perka iš bet ko, bet ką ir tikisi, kad tokiu būdu stiprina savo organizmą arba atlieka tam tikras kitas funkcijas. O papildų pasiūla didžiulė: sportuojantiems, imunitetui, lieknėjimui, atminčiai, akims, nėščiosioms, organizmo valymui ir t.t.

Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai
Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai(3)

Daugelis pusryčius laiko nereikšmingais ir mieliau šiam valgiui skirtą laiką išmano į kelias minutes miego. Kitiems pusryčius atstoja puodelis kavos, o dar kiti jų nevalgo sąmoningai, teisindamiesi amžinu laiko stygiumi.

Teiginiai „Be E“ daugumoje atvejų atitiko tikrovę
Teiginiai „Be E“ daugumoje atvejų atitiko tikrovę

Praėjusių metų pabaigoje Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba atrinko produktų, paženklintų „Be E“, „Jokių E“, „Jokių pridėtinių E“, „Be konservantų“ mėginius laboratoriniams tyrimams. Buvo atrinkti prieskonių, mėsos, pieno gaminių (tarp jų – varškės sūrelių vaikams), padažų, miltinių gaminių, žuvies, grybų, sriubų konservų ir kt. mėginiai.

 Vartokime kuo daugiau vaisių
Vartokime kuo daugiau vaisių

Ruduo – derliaus metas. Soduose medžių šakos linksta nuo įvairiaspalvių gėrybių – vaisių. Vaisiai yra svarbi mitybos raciono dalis. Šios gėrybės yra sveikos mitybos piramidės bazėje. Įvairius vaisius ir daržoves (geriau šviežius) rekomenduojama valgyti kelis kartus per dieną (bent 400 g).

Alkoholio ir energetinio gėrimo kokteilis - pavojus sveikatai
Alkoholio ir energetinio gėrimo kokteilis - pavojus sveikatai

Atėjus vasarai jaunimas laisvalaikį leidžia įvairiuose pamėgtuose renginiuose, klubuose. Taip leisdami laiką dauguma jų vartoja alkoholinius gėrimus. Didelį nerimą kelia pastaruoju metu ypač išpopuliarėjęs jų maišymas su energiniais gėrimais.

Braškės
Braškės

Braškės ne tik turi nuostabų skonį bei kvapą, bet yra ir maistingos: jose daug cukraus, organinių rūgščių, aromatinių medžiagų, geležies, kalcio, fosforo, mikroelementų, įvairių vitaminų, ypatingai A ir B grupės. Penkiose vidutinio didumo uogose vitamino C yra tiek, kiek viename apelsine.

Natūralūs ir sintetiniai antioksidantai
Natūralūs ir sintetiniai antioksidantai

Šiandien, norėdami pagerinti produktų kokybę ir apsaugoti juos nuo gedimo ilgesnį laiką, maisto gamintojai naudoja tam tikrus maisto priedus. Dalinamės informacija apie pagrindinius maisto priedus.

Topinambo suteikiama energija
Topinambo suteikiama energija

Topinambo šakniagumbiai šiek tiek panašūs į bulves, tačiau jie labiau išsikraipę, yra pačių netikėčiausių formų. Tai ankstyva daržovė. Jau anksti pavasarį galima prisikasti jos gumbų. Rudenį topinambų derlių galima nuimti vėliausiai iš visų. Žiemą gumbai gerai išsilaiko net palikti žemėje arba iškasti ir laikomi karu su bulvėmis.

Ar žinote, kad...

Žalios ropės bus mažiau kartokos, jei prieš vartojimą jas apipilsite karštu vandeniu.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Čenakai Mieliniai čeburėkai Kepta žuvis marinate Silkė su cinamonu Salotos su lašiša Želė tortas „Vasarėlė“
Reklama
Prisijunk prie mūsų!