Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

sveika mityba

TOP 5 produktai tikriems vyrams
TOP 5 produktai tikriems vyrams

Kiekviena moteris privalo rūpintis ne tik savo, vaikų, bet ir mylimųjų sveikata. Štai produktai, kurie reikalingi Jūsų vyro sveikatai ir gerai savijautai.

Padėkime savo skrandžiui – išmokime kramtyti
Padėkime savo skrandžiui – išmokime kramtyti

Visi puikiai žinome, kad maistą visuomet reikia gerai sukramtyti, o valgyti reikėtų niekur neskubant. Tačiau ar dažnai šitaip elgiamės? Ar mokame mėgautis kiekvienu kąsniu, ar tiesiog pripuolame prie maisto tam, kad nebeurgztų skrandis?

Žaliavalgystė pagal Olgą Dzindzeletą
Žaliavalgystė pagal Olgą Dzindzeletą

„Tikiuosi, kad ne tik mada, kad daugiau žmonių pradėjo galvoti apie tai ką jie deda sau į burną... ar maistas, kurį valgo yra geras kūnui, sielai. O jeigu, tai yra mada - džiugu, kad būti sveiku šiandien yra madinga!!!“

Alternatyvios mitybos paieškos: žaliavalgystė
Alternatyvios mitybos paieškos: žaliavalgystė

Žaliavalgystė tai toks mitybos būdas, kuomet žmogus nevalgo kepto, virto, troškinto ar kitaip termiškai apdoroto maisto. Žmonės, propoguojantys ši mitybo būdą, maistą kaitina ne aukštesnėje nei 43 C temperatūroje arba visiškai jo termiškai neapdoroja. Taip maiste išsaugomi vitaminai, nesunaikinami enzimai ir veikliosios medžiagos.

Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai
Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai

Daugelis pusryčius laiko nereikšmingais ir mieliau šiam valgiui skirtą laiką išmano į kelias minutes miego. Kitiems pusryčius atstoja puodelis kavos, o dar kiti jų nevalgo sąmoningai, teisindamiesi amžinu laiko stygiumi.

Ožkų pienas - ne tik skanu, bet ir sveika
Ožkų pienas - ne tik skanu, bet ir sveika(1)

Palyginus su karvėmis, nedidučiai pieno šaltiniai – ožkos, tampa vis populiaresnės ne tik giliose kaimo bendruomenėse, bet ir miesteliuose ar didmiesčių priemiesčiuose. Auginti ožkas labai paprasta – jos nereikalauja nei didelio dėmesio, nei didelių patalpų, nei tiek daug pašaro, kiek reikia karvėms, kad duotų pakankamai pieno.

Mitybos mitai. Visa tiesa dietos efektyvumą ir riebalų deginimą
Mitybos mitai. Visa tiesa dietos efektyvumą ir riebalų deginimą

Vilniaus pedagoginio universiteto Technologinio ugdymo katedros profesorė, habilituota mokslų daktarė Manefa Miškinienė padeda sugriauti mitus, susijusius su sveika mityba.

Maisto pasirinkimas: tausojame sveikatą ir aplinką
Maisto pasirinkimas: tausojame sveikatą ir aplinką

Dar visai neseniai gaminant pietus nesijaudinome, ką dedame į lėkštę. Tačiau prasidėjusi maisto pramonės revoliucija įnešė į mūsų kasdienį racioną nemažai naujovių: maisto priedais papildytus produktus, pakuotes, kuriose maistas negenda ištisus metus, pusfabrikačius, greitą maistą ir t.t. Nors galva sukasi nuo maisto gausos ir produktų pasirinkimo, visgi dabar kaip niekada esame susirūpinę tuo, ką dedame į burną.

Kinijos mitybos paslaptys
Kinijos mitybos paslaptys

Nepaisant to, kad pasaulyje daug įvairiausių dietų, mitybos specialistai vieningai sutaria, jog nuo maisto kiekio ir kokybės priklauso žmogaus sveikata bei jo gyvenimo trukmė. Kinų dietologai pateikia savą kovos su nutukimo epidemija metodą. Štai tokie yra jų pagrindiniai akcentai, paremti kinų virtuvės ir gyvenimo būdo paslaptimis.

Ar žinote, kad...

Pyragas bus puresnis, jei prieš kišdamos į orkaitę, paliksite jį pastovėti ir pakilti 15 -20 min.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Šaltos kavos kokteilis Grybų padažas Kugelis su cukinija Vanilinis varškės apkepas Vištienos sriuba su kariu Keksiukai su spanguolėmis
Reklama
Prisijunk prie mūsų!