Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

Bananai sveika ir skanu

2013-07-03 13:38:31
Spausdinti Komentarai     Teksto dydis
Bananai sveika ir skanu

Manote, jog bananai jau yra tikrų tikriausia atgyvena ir mieliau renkatės kur kas egzotiškesnius vaisius, kurie taip gražiai atrodo parduotuvių lentynose? Veltui. Bananai visais laikais buvo, yra ir bus vienas naudingiausių vaisių žmogaus sveikatai.
 

Valgyk bananus nuotaikai pagerinti

Moksliniai bandymai atskleidė įdomų faktą, jog žmogui suvalgius bananą pagerėja savijauta. Ir čia nėra jokio stebuklo. Viskas yra dėl šiuose vaisiuose esančių baltymų triptofanų, kuriuosorganizmas naudoja laimės hormono seratonino gamybai. 
 

Sportininkų maistas

Bananai bene kiekvieno sportininko mėgiamas vaisius. Jie ne tik  greit grąžina jėgas po intensyvios treniruotės, bet turi ir labai naudingų mineralų sportininkams. Magnis vienas iš svarbiausių mikro elementų mums, kuris labai svarbus palaikant gerą raumenų tonusą ir širdies darbą. Šiuose vaisiuose taip pat galima rasti trijų natūralių cukrų - gliukozės, cukrozės, fruktozės. Ši trijulė labai svarbus energijos šaltinis kiekvienam, o ypač sportuojantiems. Manote, jog bananai yra kaloringi ir visiškai netinkamas produktas laikantis dietos ir sportuojant? Pradžiuginsime, bananuose gausu ląstelienos, kuri gerina žarnyno perestaltiką ir greitina medžiagų apykaitą.

 
Moterims kenčiančioms nuo PMS

Daugelį  moterų vargina žymusis mėnesinių sindromas, todėl labai patartina šiomis dienomis vartoti šiuos vaisius. Vitaminas B6 sureguliuos cukraus kiekį kraujyje ir pagerins nuotaiką. Be to B grupės vitaminai yra labai svarbūs mūsų nervų sistemai, kuri mėnesinių ciklo dienomis išties būna jautresnė. Nepamirškime ir to, jog nemažai moterų šiomis dienomis pasireiškia milžiniškas alkio sindromas, tad nekimškime visko iš eilės, geriau valgykime bananus, nes jie gerina žarnyno darbą ir turi  būtiniausių organizmui medžiagų.

 

Jei įkando

Jeigu iškylaujant ar poilsiaujant sode jums įkando uodas ar širšė ir turite bananų, jums tikrai pasisekė.Patrinę įkastą vietą banano žieve išvengsite niežulio ar alerginių reakcijų. Iš karto pasijusite geriau, patinimas ir niežulys sumažės. 

 

Gausu geležies

Jei susirgote anemija bananai yra puiki pagalbinė gydymo priemonė. Tačiau nelaukite kol liga jus užklups. Reguliariai valgydami bananus anemijos tikrai išvengsite. Bananuose yra nemažai geležies. Juos ypač rekomenduojama valgyti moterims , kurias kamuoja gausios ir ilgos menstruacijos.

 

Bananai kraujo spaudimui ir smegenims
Šiuose vaisiuose gausu kalio, tačiau mažai druskos, todėl jie yra idealus pasirinkimas kenčiantiems dėl aukšto kraujo spaudimo. Beje, kalis svarbus ir tiems, kurie intensyviai mokosi, ši medžiaga aktyvina smegenų veiklą ir gerina galvos kraujotaką.
 

Komentarai0

Panašūs straipsniai

 Vartokime kuo daugiau vaisių
Vartokime kuo daugiau vaisių

Ruduo – derliaus metas. Soduose medžių šakos linksta nuo įvairiaspalvių gėrybių – vaisių. Vaisiai yra svarbi mitybos raciono dalis. Šios gėrybės yra sveikos mitybos piramidės bazėje. Įvairius vaisius ir daržoves (geriau šviežius) rekomenduojama valgyti kelis kartus per dieną (bent 400 g).

Kiek pavojaus ir naudos kasdieniuose produktuose?
Kiek pavojaus ir naudos kasdieniuose produktuose?(2)

Net ir labai naudingas maistas gali būti daug pavojingesnis skrandžiui nei visų peikiami bulvių traškučiai. Amerikiečių specialistai sudarė sąrašą produktų, kurių galima aptikti kone kiekvienos šeimos šaldytuve, ir kuriais per pastaruosius 20 metų buvo apsinuodijama dažniausiai.

Naudingiausių vaisių TOP 5
Naudingiausių vaisių TOP 5

Importuojami vaisiai iš egzotinių šalių jau seniai nėra deficitas ir jais galime mėgautis kiekvieną dieną.

 Daugiau straipsnių
Ar žinote, kad...

Verdant bulves su lupena jos nesusproginėtų, į vandenį reikia įlašinti acto.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Sūrio padažas makaronams Krevetės grietinėlės padaže Vermutas su toniku Trešnių trauktinė Kepti šonkauliukai medaus-garstyčių marinate Virtos “gėlytės”
Reklama
Prisijunk prie mūsų!