Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

Gydomosios arbatos su medumi

2014-04-01 15:36:12
Spausdinti Komentarai     Teksto dydis
Gydomosios arbatos su medumi
Įvairiomis arbatomis jau nuo seno gydė sunkiausius negalavimus ir susirgimus. Siūlome kelis arbatų receptus, kurie padės nuvyti nuovargį ir suteiks Jūsų organizmui energijos.
 
Raminanti arbata su kmynais ir valerijonu. Sumaišykite 1 dalį valerijonų šaknų, 1 dalį sukatžolių, 1 dalį kmynų, 1 dalį krapų sėklų. 1 šaukštą šio mišinio užpikite stikline verdančio vandens, palikite, kol kiek atvės, perkoškite, į dar šiltą įmaišykite šaukštą medaus ir lėtai išgerkite po 1 stiklinę 3 kartus per dieną.
 
Vitaminų arbata su šermukšnių uogomis. Sumaišykite 7 dalis šermukšnių uogų ir 3 dalis dilgėlių lapų, sutrinkite iki miltelių. 1 šaukštą sauso mišinio užpilkite 2 stiklinėmis verdančio vandens, pavirkite 10 minučių, palikite pritraukti uždengę 4 valandoms, perkoškite, gerkite po 0,5 stiklinės 2–3 kartus per dieną, įmaišę šaukštelį medaus.Šiais augaliniais milteliais galima gardinti įvairius patiekalus ar virti kisielių. Naudą sveikatai tikrai pajusite.
 
Arbata nuo lėtinio nuovargio. Sumaišykite 1 arbatinį šaukštelį apelsino žievelių ir tiek pat – melisų. Užpilkite stikline verdančio vandens, uždenkite ir palikite pritraukti 10 minučių. Nukoškite ir įmaišykite 1 arbatinį šaukštelį valerijonų tinktūros. Gerkite po 0,5–1 stiklinę 2–3 kartus per dieną. Pagardinkite arbatą šaukšteliu medaus.
 
Raminamoji arbata su gudobelėmis. Sumaišykite 2 dalis gudobelių uogų, 2 dalis liepžiedžių, 5 dalis kmynų ir 4 dalis erškėtuogių. Užpilkite verdančiu vandeniu, įmaišykite šaukštelį medaus ir gerkite kaip įprastą arbatą.
 
 
 
Komentarai0

Panašūs straipsniai

„Čiop Čiop“ siūlo švęsti pavasarį su ridikėliais
„Čiop Čiop“ siūlo švęsti pavasarį su ridikėliais

Netradicinių sprendimų nuolatos ieškanti kulinarijos loftas „Čiop Čiop“ švenčia pagaliau į virtuvę atėjusį pavasarį ir ragina suskubti pasimėgauti pavasarinėms daržovėms. Pavasariniam virtuvės vakarėlių meniu ypatingą dėmesį skyrusi šparagams ir ridikėliams, kulinarijos lofto komanda dalinasi naudingais patarimais, kaip atrasti daugiau ridikėlių skonio spalvų, praturtinant savo patiekalus.

Dieną be dietų Lietuvoje išrinkta pirmoji prieskonių karalienė
Dieną be dietų Lietuvoje išrinkta pirmoji prieskonių karalienė


Vakar, Tarptautinės dienos be dietų vakarą, išrinkta pirmoji Lietuvoje Prieskonių karalienė. Dėl šio titulo „Santa Maria“ inicijuotame konkurse rungėsi trys kulinarijos entuziastės, pakeliui į finalą įveikusios 50 konkurso dalyvių. Finalisčių pasirodymą ir jų pagamintą vakarienę vertino virtuvės virtuozai Deivydas Praspaliauskas ir Tomas Rimydis, kulinarinių knygų vertėja, maisto tinklaraščio autorė Eglė Mačerauskienė ir „Santa Maria“ priesk...

Jog maistas netaptų mūsų priešu arba kaip išvengti apsinuodijimų vasaros metu
Jog maistas netaptų mūsų priešu arba kaip išvengti apsinuodijimų vasaros metu

Vasara, tai ne tik puikus atostogų metas, bet ir laikas kai padaugėja apsinuodijimų ir infekcinių žarnyno susirgimų. Taigi, ką daryti, jog atostogų netektų praleisti lovoje ir kaip išvengti nemalonių staigmenų...

 Daugiau straipsnių
Ar žinote, kad...

Į paruoštas salotas pirmiau dėkite druską, pipirus ir actą, o tik po pilkite aliejų.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Makaronai su pomidorais ir sūriu Želė tortas „Vasarėlė“ GRYBAI  SU BALTU PADAŽU Vištienos kepsniukai Cukinija su pomidorų-česnako užpilu žiemai Keptas kiaušinis duonoje "jaučio akis"
Reklama
Prisijunk prie mūsų!