Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

Naudingiausių vaisių TOP 5

2014-03-02 16:32:32
Spausdinti Komentarai     Teksto dydis
Naudingiausių vaisių TOP 5
 
Importuojami vaisiai iš egzotinių šalių jau seniai nėra deficitas ir jais galime mėgautis kiekvieną dieną. Beabejonės, egzotiniai vaisiai yra ne tik skanūs ir praturtinti vitaminais, bet ir pasižymi tam tikromis savybėmis. Taigi ar žinote kokie vaisiai naudingiausi asmeniškai Jums, ką derėtų valgyti ir kaip visa tai veikia mūsų sveikatą?
 
Greipfrutai
 
Tikriausiai jau girdėjote, kad šių vaisių sėklos nepūva netgi komposte, kadangi jose yra labai stiprių natūralių antibiotikų, kovojančių su grybeliais, virusais ir parazitais, o geriausia yra tai, kad visi šie „neprieteliai“ neįgyja imuniteto netgi vartojant preparatą ilgą laiką.
 
Kai kurie tyrimai rodo, kad greipfrutų sėklų ekstraktas gali sumažinti hepatito C sukeliamų kepenų ląstelių pažeidimus net 80 %. Tai stiprus antioksidantas, stimuliuojantis riebalų skaidymą ir didinantis organizmo jautrumą insulinui.
Avokadai
 
Slopina uždegimus, turi daug fitosterolių, karotinoidų, vitamino C ir E, magnio, seleno, cinko, omega-3 riebalų rūgščių ir kt. Reguliariai vartojant šiuos vaisius, organizmo uždegiminiai procesai slopsta, užkertamas kelias įvairių ligų (įskaitant ir vėžį) vystymuisi. Avokadai saugo širdį ir kraujagysles.
 
Avokadai
 
Slopina uždegimus, turi daug karotinoidų, fitosteroliųvitamino C ir E, magnio, omega-3 riebalų rūgščių  seleno, cinko.  Reguliariai vartojant šiuos vaisius, organizmo uždegiminiai procesai slopsta, užkertamas kelias įvairių ligų (įskaitant ir vėžį) vystymuisi. Avokadai saugo širdį ir kraujagysles.
 
 
Ananasai
 
Jie padeda skaidyti riebalus, pasižymi uždegimus slopinančiu poveikiu, todėl Afrikos, Azijos, Australijos ir Amerikos čiabuviai vartoja šiuos vaisius pūlinių ir žaizdų gydymui.
 
Ananasuose gausu vitaminų ir mineralinių medžiagų: kalio, geležies, vario, mangano, kalcio, jodo, vitamino C, karotino, tiamino. Vaisiai tinka širdies ir kraujagyslių ligų, peršalimų ir viršutinių kvėpavimo takų ligų profilaktikai. Kai kurie specialistai tikina, kad ananasai užkerta kelią onkologinėms ligoms.
 
 
Kokosai
 
Kokosai ir motinos pienas – tai vieninteliai laurino rūgšties šaltiniai. Ji stiprina imunitetą. Žmogaus organizme laurino rūgštis perdirbama į monolauriną, naikinantį virusus (Herpes, ŽIV ir kt.) bei daugumą bakterijų.
 
Kokosų aliejus mažina diabeto ir širdies ligų vystymosi tikimybę, padeda išvengti osteoporozės, gerina maisto ir mineralinių medžiagų (pavyzdžiui, kalcio ir magnio) įsisavinimą.
 
Bananai
 
Bene puikiausias kalio šaltinis. Viename banane yra maždaug 467 mg kalio ir tik 1 mg natrio. Šie vaisiai padeda reguliuoti arterinį kraujospūd ir išvengti aterosklerozės. Taip pat bananuose gausu ląstelienos, teigiamai veikiančios virškinamojo trakto veiklą.
 
Vartoti bananus labiausiai patartina turintiems skrandžio opų ir virškinimo problemų, nes šių vaisių ir pieno mišinys slopina druskos rūgšties gamybą. Bananuose gausu  pektinų bei oligosacharidų (prebiotikų),kurie teigiamai veikian žarnyno mikroflorą.
 
Komentarai0

Panašūs straipsniai

Prieskoniai svoriui mesti
Prieskoniai svoriui mesti

Įvairiausi prieskoniai kiekvienam patiekalui suteikia neįtikėtiną skonį, padaro jį sotesnį ir sodresnį. Tačiau ar žinojote, jog gardindami patiekalus aštriais prieskoniais galite atsisveikinti ir su papildomais kilogramais. Mėsa pagardinta čili pipirais ar garstyčiomis pagreitina medžiagų apykaitą net 25 procentais! Taigi sužinokime daugiau apie prieskoninias žoles.

Medaus galia jūsų odai
Medaus galia jūsų odai

Norėčiau su jumis pasidalinti keletu odos priežiūros medumi paslapčių. Medaus gerbėjos jau žino, kad neverta išleisti šimtus ar net tūkstančius litų drėkinamiesiems ar stabdantiems senėjimo procesus kremams. Pamėginkite namuose pasigaminti „lengvą“ medaus toniką ir suprasite, apie ką šneku. Ir prisiminkite, kad prekybos centrų lentynose daugelio kremų sudėtyje taip pat rasite šio mažo stebuklo – medaus.

Braškės
Braškės

Braškės ne tik turi nuostabų skonį bei kvapą, bet yra ir maistingos: jose daug cukraus, organinių rūgščių, aromatinių medžiagų, geležies, kalcio, fosforo, mikroelementų, įvairių vitaminų, ypatingai A ir B grupės. Penkiose vidutinio didumo uogose vitamino C yra tiek, kiek viename apelsine.

 Daugiau straipsnių
Ar žinote, kad...

Jei, nukėlę nuo ugnies, kiaušinius iškart panardinsite į šaltą vandenį, jie geriau nusilups ir kiaušinio trynys nepatamsės.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Kugelis su cukinija Keksiukai su spanguolėmis Trešnių trauktinė Vištienos kepsniukai Faršu įdarytos paprikos Įdaryti makaronų vamzdeliai
Reklama
Prisijunk prie mūsų!