Straipsniai
Greita paieška
Receptai
Draugai

Prieskoniai svoriui mesti

2014-02-18 11:39:21
Spausdinti Komentarai     Teksto dydis
Prieskoniai svoriui mesti
 
Įvairiausi prieskoniai kiekvienam patiekalui suteikia neįtikėtiną skonį, padaro jį sotesnį ir sodresnį. Tačiau ar žinojote, jog gardindami patiekalus aštriais prieskoniais galite atsisveikinti ir su papildomais kilogramais. Mėsa pagardinta čili pipirais ar garstyčiomis pagreitina medžiagų apykaitą net 25 procentais! Taigi sužinokime daugiau apie prieskoninias  žoles.
 
 
Kajeno pipirai besilaikantiems dietos. Kadangi pagreitina metabolizmo procesus ir mažina cukraus lygį kraujyje. Kajeno pipirų sudėtyje esantis kapsacinas šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, organizmas po to net 3 valandas 50 % efektyviau išnaudoja angliavandenius ir riebalus tam, kad gautume energijos. Dar vienas privalumas – kajeno pipirai stimuliuoja epinefrino ir norepinefrino sintezę ir taip mažina apetitą.
 
 
Norintiems sulieknėti - cinamonas. Tai pats naudingiausias prieskonis. Tyrimai rodo, kad cinamonas reguliuoja cukraus lygį kraujyje ir neleidžia kauptis riebalams. Vos 0,25 arbatinio šaukštelio cinamono per dieną 20 kartų pagreitina angliavandenių apykaitą, o jo kvapas malšina alkį. Gardinkite šiuo prieskoniu paukštieną, kavą, arbatą, apkeptus vaisius, avižinę košę.
 
Ciberžolė nuo infekcinių ligų. Šis indiškas prieskonis, naudojamas ne tik kulinarijoje, bet ir medicinoje. Ciberžolė yra antioksidantų šaltinis, padedantis kovoti su laisvaisiais radikalais, be to, pasižymi uždegimus slopinančiomis savybėmis. Įdomu tai, kaip ciberžolė padeda mesto svorį: veiklioji medžiaga kurkuminas kliudo riebalinėms ląstelėms kaupti riebalus. Šis prieskonis taip pat gerina virškinimą. Dėkite ciberžolių į aliejaus ir acto užpilą salotoms, apkepus ir troškinius.
 
Riebius patiekalus gardinkite krienais. Skaido riebalines ląsteles ir padeda išvalyti organizmą, gerina virškinimą (ypač tada, kai prieskonio dedama į riebius ir mėsiškus patiekalus). Galima gaminti krienų padažą arba užkąsti patiekalą marinuotais krienais.
 
Riebalų žudikas - kardamonas. Dar vienas labai populiarus ir naudingas indiškas prieskonis, deginantis riebalus. Galima įsiberti į kavą, arbatą, marinatą paukštienai, arba 1 arbatinį šaukštelį kardamono sėklų įberti į 250 ml verdančio vandens, pavirti 10 minučių, atvėsinti ir išgerti po valgio.
 
Anyžiai apetitui mažinti. Padeda sumažinti apetitą, gaivina burnos kvapą ir pasižymi stimuliuojamuoju poveikiu. Senovės Graikijoje atletai prieš varžybas kramtydavo anyžių sėklas, kad apgautų skrandį, neapsunktų ir pakeltų kovinę dvasią.
 
 
Juodieji pipirai kalorijoms deginti. Tarp sveiko gyvenimo būdo propaguotojų nėra labai populiarūs, tačiau juos naudoti išties verta. Juodieji pipirai skaido riebalines ląsteles ir pagreitina medžiagų apykaitą. Veiklioji medžiaga - piperinas, daro įtaką smegenų ir nervų sistemos veiklai ir verčia organizmą sudeginti dar daugiau kalorijų. Taip pat pipirai padeda kovoti su rėmeniu, prastu virškinimu ir pilvo pūtimu.
 
Imbieras cholesteroliui mažinti. Ne tik suteikia patiekalams nepakartojamą skonį ir aromatą, bet ir 20 % pagerina medžiagų apykaitą. Kaip ir kajeno pipirai, šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, be to, mažina „blogojo“ cholesterolio lygį.
 
 
Komentarai0

Panašūs straipsniai

Medaus galia jūsų odai
Medaus galia jūsų odai

Norėčiau su jumis pasidalinti keletu odos priežiūros medumi paslapčių. Medaus gerbėjos jau žino, kad neverta išleisti šimtus ar net tūkstančius litų drėkinamiesiems ar stabdantiems senėjimo procesus kremams. Pamėginkite namuose pasigaminti „lengvą“ medaus toniką ir suprasite, apie ką šneku. Ir prisiminkite, kad prekybos centrų lentynose daugelio kremų sudėtyje taip pat rasite šio mažo stebuklo – medaus.

Maisto papildų vartojimas - epidemijos lygyje
Maisto papildų vartojimas - epidemijos lygyje

Šiandien Lietuvoje maisto papildų vartojimas jau vertinamas kaip epidemija. Žmonės perka iš bet ko, bet ką ir tikisi, kad tokiu būdu stiprina savo organizmą arba atlieka tam tikras kitas funkcijas. O papildų pasiūla didžiulė: sportuojantiems, imunitetui, lieknėjimui, atminčiai, akims, nėščiosioms, organizmo valymui ir t.t.

Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai
Tegyvuoja pusryčiai arba 6 idėjos skaniai ir sveikai dienos pradžiai(3)

Daugelis pusryčius laiko nereikšmingais ir mieliau šiam valgiui skirtą laiką išmano į kelias minutes miego. Kitiems pusryčius atstoja puodelis kavos, o dar kiti jų nevalgo sąmoningai, teisindamiesi amžinu laiko stygiumi.

 Daugiau straipsnių
Ar žinote, kad...

Mielės greičiau pakils, jei jas užpilsite šiltu pienu su cukrumi.

Rodyti kitą patarimą
Reklama
Dienos populiariausi
Žemaičių blynai su faršu KUKURŪZŲ KOŠĖ SU BANANAIS Vengrijos agurkai Makaronai su pomidorais ir sūriu Kepta žuvis marinate Želė tortas „Vasarėlė“
Reklama
Prisijunk prie mūsų!